پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

آخرین مطالب

هشتمین دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال خراسان رضوی با حضور مدیر کل ثبت احوال و فرماندار کاشمر افتتاح شد.

ه گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر24، غلامحسین نیری در آئین آغاز بکار این دفتر در کاشمر اظهار داشت: راه اندازی دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و توسعه خدمات ثبت احوال در جهت تکریم مراجعه کنندگان انجام می شود.

وی با بیان این که از سال 89 تا کنون 22 دفتر پیشخوان در شهرستان های مشهد، سبزوار، نیشابور ، قوچان و تربت حیدریه راه اندازی شده است ابراز داشت: دفتر کاشمر به عنوان هشتمین دفتر در بین شهرستان های خراسان رضوی است که امروز آغاز بکار می کند.

مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی با تأکید بر این که با راه اندازی این دفاتر شاهد دسترسی آسان و تسهیل در ارائه خدمات به مردم هستیم افزود: در این دفاتر 11 خدمت ثبت احوال را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

وی با بیان این که علاوه بر تعرفه انجام کار که در مجلس مصوب شده، این دفاتر نیز مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می کنند خاطر نشان کرد: اگر چه مردم هزینه جزئی بیشتری در قبال خدمت دریافت می کنند اما توقع ما و مردم این است که خدمات بهتر و تکریم خوبی انجام شود .

نیری با اشاره به این که باید برخورد مناسب و پاسخگویی صحیح و مطلوب در این دفاتر انجام شود یادآورشد: در راستای سیاست های سازمان ثبت احوال تلاش می کنیم که بتوانیم این دفاتر را در تمامی شهرستان ها راه اندازی کنیم تا دسترسی مردم به خدمات این سازمان آسان تر شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از اطلاعات اسناد هویتی مردم تأکید کرد: اطلاعات اسناد سجلی مردم محرمانه است و نباید زمینه برای دسترسی افراد غیر فراهم شود.

در ادامه فرماندار کاشمر نیز با تقدیر از حضور و مشارکت بیش از 78 درصد واجدین شرایط در انتخابات هفتم اسفندماه در حوزه انتخابیه کاشمر گفت: مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی با درک صحیح و شناخت دقیق از اوضاع و در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بار دیگر برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

مهدی فروزان با تأکید بر این که همه ما امروز نسبت به این حضور و مشارکت مردم وظیفه داریم خدمات مطلوب، بی منت و بدون واسطه به مردم ارائه دهیم خاطر نشان کرد: راه اندازی دفتر پیشخوان ثبت احوال در این شهرستان در راستای خدمات بی واسطه به مردم گامی ارزشمند و مهم در خدمات رسانی به مردم است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
خبرنگارحوزه روستایی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی