پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

آخرین مطالب

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از انجام 356 مأموریت اورژانس 115 کاشمر در پایگاه های شهری و جاده ای در این شهرستان خبر داد.

محمد جواد یزدانی در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر24، با اشاره به آغاز طرح امداد نوروزی همزمان با سراسر کشور از 24 اسفندماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه امسال گفت: در مدت 16 روز اجرای این طرح عوامل اورژانس 115 کاشمر به 356 مأموریت اعزام شدند.

وی با بیان این که تمامی مراکز خدمات اورژانس در مناطق شهری و جاده ای فعال و پاسخگوی مراجعه کنندگان بودند خاطر نشان کرد: در مدت اجرای طرح امداد نوروزی 152 مأموریت توسط پایگاه های اورژانس شهری و 204 مأموریت توسط پایگاه های اورژانس جاده ای صورت گرفته است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با بیان این که در 16 روز اجرای این طرح تنها در یک فقره  تصادف موتور سیکلت با دو دستگاه خودروی سواری منجر به فوت راکب موتورسیکلت در بخش کوهسرخ شده است تصریح کرد: در نوروز امسال 60 مأموریت تصادفی انجام شده است که از این تعداد43مورد توسط اورژانس جاده ای و 26 مورد توسط اورژانس شهری انجام شده است  .

وی با بیان این که درماموریتهای اورژانس115 در بخش تصادفات شاهد اعزام 69مصدوم به بیمارستان و مداوای  14 نفر در صحنه تصادف بودیم خاطر نشان کرد: از مجموع 296ماموریت غیر تصادفی  اورژانس 115 شهرستان کاشمر 201مورد اعزام به بیمارستان،84مورد در محل اعزام درمان و 10مورد عدم همکاری با اورژانس115 داشته و 6مورد نیز لغو ماموریت صورت گرفته است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
خبرنگارحوزه روستایی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی