پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

آخرین مطالب

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از کمک 110 میلیون ریالی یک خانواده خیر به حوزه سلامت این شهرستان برای دومین بار خبر داد.

محمد جواد یزدانی در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانیکاشمر24 اظهار داشت: خانواده مرحوم حاج طاهرخان محولاتی سال جدید نیز و به یادبود این شادروان، در اقدامی خیرخواهانه و پسندیده این مبلغ را به حساب مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر،  واریز کردند. 
وی با تاکید بر این که حوزه سلامت کاشمر در سال های اخیر در سایه همراهی و اقدامات خیرخواهانه خیرین شاهد تجهیز امکانات و توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی بوده است یادآور شد:  این مبلغ نیز به درخواست خانواده این مرحوم به خرید تعدادی بالشت جهت استفاده در اتاق بیماران و همچنین ساخت قستی از بخش ICUبیمارستان شهید مدرس(ره) که در حال ساخت توسط خیرین است، هزینه می شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر با تقدیر از نگاه خداپسندانه و نیک اندیش خیرین به حوزه سلامت کاشمر خاطر نشان کرد: خانواده  مرحوم محولاتی همچنین در سال گذشته مبلغ یک میلیارد ریال هزینه مراسم هفتمین روز درگذشت پدر بزرگوارشان حاج طاهرخان محولاتی را صرف خرید و تجهیز بخش انژری بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر کرده بودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
خبرنگارحوزه روستایی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی