پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

آخرین مطالب

امام جمعه کاشمر با تأکید بر این که نباید برای رفع مشکلات کشور به دشمن و بیگانگان امید داشته باشیم گفت: تنها راه نجات کشور و رفع مشکلات اقتصادی پرهیز از مسایل جناحی و سیاسی بازی است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر24، حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران کاشمری در مصلی این شهر اظهار داشت: امروز کشور، دولت و همه ما باید به این واقعیت ایمان داشته باشیم که مشکلاتمان را خودمان حل کنیم چرا که  دشمنان و بیگانگان نمی توانند و نمی خواهند مشکلات ما حل شود.

وی با اشاره به سفارش قرآن در خصوص امید نداشتن به ظالمان یادآور شد: بنا به سفارش قرآن نباید به امید ظالمانی که جز آتش افروزی چیزی در اختیار ندارند باشیم.

امام جمعه کاشمر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب و سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) در نخستین روز این ماه افزود: ایشان معروف و مشهور به علم و شکافنده علوم هستند به طوری که آثار و برکات علمی از این امام در اختیار ماست که باید قدر این سرمایه بزرگ را بدانیم.

وی با تأکید بر این که  دانش امام محمد باقر(ع) تنها منحصر به حوزه علمیه نیست بلکه رشته های حقوق، شیمی، فیزیم و ریاضی می تواند از دانش این امام همام بهره مند شوند تصریح کرد: ایشان در 1400 سال قبل در یک دانشگاه ساده بنام مسجد النبی قریب به 4هزار شاگرد بزرگ در رشته های مختلف تربیت کرده است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان این که با داشتن چنین داشته ها و ظرفیت های علمی عقب ماندگی علمی امروز در شأن ما نیست گفت: اگر چه در سال های اخیر تلاش های زیادی برای پیشرفت ور شد علمی در کشور انجام شده است اما این اقدامات کافی نیست وباید طوری در این حوزه گام برداریم که به یک مرجع علمی در جهان و منطقه تبدیل شویم و ایران اسلامی را به عنوان مهد دانش معرفی کنیم.

وی با اشاره به 20 فروردین روز فنآوری هسته ای تأکید کرد: خوشبختانه استعداد ایرانی در سایه اقدامات و تلاش های جوانان و دانشمندان این مرز وبوم درخشیدن گرفت و امروز جا دارد به روح شهدای هسته ای درود بفرستیم و برای یاران و همراهان آنان در این حوزه آرزوی توفیق نماییم.

امام جمعه کاشمر با بیان این که دشمن هیچگاه عزت ما را نمی خواهد ادامه داد: با کمی تلاش می توانیم مشکلات اقتصادی و وضعیت را حل کنیم لذا باید با یک دل و یک فکر شویم و با پرهیز از مسایل جناحی و سیاسی بازی تنها به فکر منافع ملی و رفع مشکلات اقتصادی باشیم.

وی با تأکید بر این که آمریکا از سال 59 با اعمال تحریم ها به دنبال ضربه زدن به کشور و نظام ما بود تا بتواند در امور کشور به طور مستقیم دخالت کند اظهار داشت: اگر چه در شرایط کنونی همواره این تلاش ها را انجام می دهد تا به خواسته خودش دست یابد اما خوشبختانه اقتدار، پیشرفت و عظمت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف مانع از تحقق آرزوی آمریکا شده است.

حجت الاسلام یعقوبی با سفارش به خصوص نسل جوان به فرمایشات معمار کبیر انقلال در خصوص آمریکای جنایتکار ابراز داشت: امروز باید با مطالعه و تدبر در فرمایشات امام راحل که فرمودند آمریکا دشمن اصلی اسلام و بشریت است و رابطه با آن محال است و یا این که رابطه ما با آن یک رابطه گرگ و میش است که همواره باعث ضرر و زیان به کشور شده است شناخت مان را از آن افزایش دهیم.

امام جمعه کاشمر با بیان این که آمریکا در طول این سال ها با حمایت از منافقینی که بیش از 17 هزار شخصیت جوان و نخبه ما را گرفته درصدد جلوگیری از پیشرفت های کشور است گفت:  در این راستا باید با وحدت و انسجام خودمان را در سایه حمایت ها و  رهنمودهای رهبری حفظ کنیم تا دشمن به مقاصد و اهداف پلیدی که در سر دارد دست نیابد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
خبرنگارحوزه روستایی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی