پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

آخرین مطالب

فرماندار کاشمر گفت: قطعا فراهم کردن زمینه برای فعال شدن واحدهای تعطیل شده در کاشمر اقدام عملی و مناسبی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر24، مهدی فروزان در مراسم اعطای اعتبارنامه منتخب مردم کاشمر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور فرمانداران خلیل آباد و بردسکن در محل فرمانداری کاشمر برگزار شد اظهار داشت:


فرماندار کاشمر گفت: قطعا فراهم کردن زمینه برای فعال شدن واحدهای تعطیل شده در کاشمر اقدام عملی و مناسبی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر24، مهدی فروزان در مراسم اعطای اعتبارنامه منتخب مردم کاشمر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور فرمانداران خلیل آباد و بردسکن در محل فرمانداری کاشمر برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است این مهم را سرلوحه کار قرار دهیم و بتوانیم در حوزه اقتصاد مقاومتی دیار ترشیز را که شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن را شامل می شود از تنگنا خارج و به سمت و سویی حرکت کنیم تا شاهد رونق واحدهای تولیدی تعطیل شده و راه اندازی واحدهای جدید باشیم.

وی با بیان این که در سال جدید در نخستین گام در این راستا با بانک ملی به عنوان تنها بانکی که چرخه تسهیلات آن باز است تفاهم نامه ای را عملیاتی کردیم خاطر نشان کرد: با این تفاهم نامه سرمایه در گردش واحد های تولیدی پرداخت می شود و شاهد افزایش تولید و فعال شدن این واحدها خواهیم بود.

فرماندار کاشمر با تأکید بر این که دیار ترشیز در راه رسیدن به توسعه و پیشرفت نیاز به اهتمام، همدلی و همزبانی دارد ابراز داشت: خوشبختانه در زمان فراهم نمودن برگزاری انتخابات در منطقه اتفاقات خوبی رخ داد به طوری که جلسات مستمر با حضور فرمانداران سه شهرستان همچنان ادامه دارد؛ و همواره تلاش می کنیم فعالیت ها و امور را طوری بررسی و پی گیری کنیم تا به صورت یکنواخت به سمت توسعه حرکت کنیم.

وی در ادامه با بیان این که در اجرای آئین نامه اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی، پس از تأیید انتخابات توسط شورای نگهبان، فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه مکلف به تهیه اعتبارنامه در سه نسخه برای منتخب مردم در انتخابات هستند تصریح کرد: بر این اساس اعتبارنامه بهروز بنیادی به عنوان منتخب مردم شهرستان های کاشمر، خلیل اباد و بردسکن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با امضای اعضای هیات های اجرایی و نظارت آماده و به استانداری و وزارت کشور نیز ارسال شده است.

این گزارش حاکی است در این جلسه که فرمانداران شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن، معاونین فرماندار کاشمر، بخشدار مرکزی و اصحاب رسانه حضور داشتند اعتبار نامه بهروز بنیادی منتخب مردم شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن اعطا شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
خبرنگارحوزه روستایی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی