پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

آخرین مطالب

منتخب مردم کاشمر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که باید تلاش کنیم زمینه را برای زنده کردن امید جدید در دیار ترشیز فراهم کنیم گفت: باید ضمن بیان واقعیت ها از طرح مسایل آسیب زننده در منطقه پرهیز کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر 24ر، بهروز بنیادی در مراسم دریافت اعتبارنامه نمایندگی اش با حضور فرمانداران شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن اظهار داشت: امروز توفیق خدمتگزاری که نصیب من شده ، در حقیقت وظیفه سنگین و بزرگی است که از جانب مردم فهیم بر دوشم گذارده شده با تمام وجود آن را احساس می کنم و معتقدم که این توفیق توسط حضرت حق مقدر گردید و حضور همه دلسوزان در کنار هم و آرای مردم منطقه سبب شد تا امروز شاهد یک شور و نشاطی در منطقه ترشیز باشیم.

وی با بیان این که باید در راستای زنده شدن امیدی که در منطقه بوجود آمده گام برداریم ابراز داشت: باید این امیدی که در بین آحاد مردم جامعه زنده شده است را همه با هم بتوانیم این شادی و نشاط را  با خدمت صادقانه در عمل پیاده کنیم.

منتخب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر با تأکید بر این که با خدمت صادقانه باید در جهت برطرف کردن بسیاری از مشکلاتی که شاید ناخودآگاه مورد غفلت واقع شده گام برداریم خاطر نشان کرد: معتقدم تنها راه اجرای فرامین مقام معظم رهبریوحدت بین مسئولین و مردم است و غیر از این به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

وی با دعوت از همه بزرگان منطقه ترشیز و همه آنهایی که تریبونی در اختیار دارند به کمک توسعه و پیشرفت دیار بیایند یادآور شد: عاجزانه خواهشمندم تا با بیان واقعیت ها و هر آن چه به مصلحت امور است مردم را سوق دهیم و از حرکت در مسیر مسایل آسیب زننده که عواقب آن گریبانگیر مردم خواهد شد پرهیز کنیم.

بنیادی با اشاره به این که حضورم نه برای قدرت، نه برای ثروت و نه برای دروغگویی بوده است و تا زمانی که مردم تشخیص دهند در خدمت خواهم بود تصریح کرد: در این برهه از زمان به همه قول می دهم با تمام توان و انرژی که خداوند در وجودم نهاده است در راه خدمت به مردم، توسعه، عمران، آبادانی و پیشرفت گام بردارم و در این راستا نیز اعتقاد دارم که اگر همه مسئولان چنین دیدگاهی داشته باشند و این مهم را تقویت کنند قطعا خواهیم توانست ترشیزی جدید بنا کنیم.

نماینده مردم شهرستان های کاشمر، خلیل اباد و بردسکن در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار رسانه ها و مطبوعات در توسعه و پیشرفت یک منطقه افزود: از جامعه خبرنگاری و رسانه ای منطقه انتظار داریم که به عنوان بازوان فکری و کمکی واقعی در رسالت و وظیفه ای که بر عهده دارند کوشا باشند و با نگاه تیزبین و نکته سنج خود مسئولان را یاری کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
خبرنگارحوزه روستایی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی