پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

آخرین مطالب

فرماندار کاشمر با تأکید بر این که هفتم اسفندماه روز شکوه و حماسه تاریخی ملت بود گفت: خوشبختانه در این دوره از انتخابات شاهد کمترین میزان تخلف بودیم به طوری که هیچ گزارشی از تخلفات تأثیرگذار نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر24، مهدی فروزان در جلسه ستاد انتخابات کاشمر که با حضور منتخب مردم این شهرستان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون 37 سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند و با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری بر تاریخ نظام و انقلاب اسلامی افزودند.

وی با بیان این که حضور آحاد مردم در پای صندوق های اخذ رأی در هفتم اسفندماه در حقیقت جاودانه کردن خون شهدا بود خاطر نشان کرد: مردم با حضورشان باردیگر به جهانیان ثابت کردند که ذره ای از انقلاب کوتاه نمی آیند و همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند و هیچگاه از آن عقب نشینی نخواهند کرد.

فرماندار کاشمر با اشاره به قریب یکسال فعالیت ستاد انتخابات و نیز فعالیت سه ماهه هیأت های نظارت، اجرایی، بازرسی و ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی در این شهرستان ابراز داشت: خوشحالیم که همه این تلاش ها در سایه همدلی و همزبانی با برگزاری جلسات مشترک با فرمانداری های شهرستان های حوزه انتخابیه به ثمر نشست و شاهد خلق حماسه ای مردمی در ترشیز بزرگ بودیم.

وی با بیان این که در این دوره از انتخابات شاهد کمترین میزان گزارش تخلف بودیم یادآور شد: در 48 ساعتی که قانون تعیین کرده است تخلف انتخاباتی که بخواهد در سرنوشت انتخابات دخالت داشته باشد و تأثیرگذار باشد واصل نشده است و تنها ستاد 2 کاندیدا در خصوص تخلف تبلیغاتی در زمان تبلیغات و ادعا برای نبود آرا در یکی از صندوق ها مطرح شد که پس از بررسی های لازم، ادعای صورت گرفته درست نبود.

فروزان با تقدیر از همه دست اندرکاران و برگزار کنندگان انتخابات در شهرستان گفت: 165 هزار و 368 نفر با حضور در 222 شعبه اخذ رأی در شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن به کاندیدای خود رأی دادند که پس از پایان شمارش آراء بهروز بنیادی با کسب 48 هزار و 660 رأی به عنوان منتخب مردم راهی بهارستان شد.

فرماندار کاشمر تأکید کرد:  پیروز واقعی میدان در هفتم اسفندماه مردم ولایتمدار ترشیز هستند.

در این جلسه محمود قانعی زارع رئیس دادگستری کاشمر و مسئول ستاد پیشیگری از وقوع جرائم انتخاباتی، حجت الاسلام میدانی دادستان کاشمر، سرهنگ علیرضا سازگار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر، مهدی برامکی رئیس هیأت بازرسی انتخابات و حجت الاسلام علی محمدی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در سخنان جداگانه ای ضمن تقدیر از حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه گزارشی از فعالیت حوزه کاری خود ارائه دادند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
خبرنگارحوزه روستایی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی