پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

آخرین مطالب

منتخب مردم کاشمر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس دهم باید به سمت اصلاح قوانین گام برداریم و در این راه توجه به روستاها را در اولویت قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر24، بهروز بنیادی در دیدار با اعضای ستاد انتخابات کاشمر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مردم با حضور حماسی خود در پای صندوق های اخذ رأی به وظیفه خود در لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب عمل کردند.

وی با بیان این که علیرغم همه فشارهایی که در این دوره از انتخابات از سوی دشمنان داخلی و خارجی وجود داشت مردم با بصیرت و بینشی که داشتند از این امتحان سربلند بیرون آمدند افزود: حضور و مشارکت مردم در این دوره از انتخابات درس بزرگی برای کسانی خواهد بود که قرار است خدمتگزار آنها باشد.

منتخب مردم شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بروز و ظهور وفاق و همدلی مردم در سایه اطاعت از ولی امر زمان در تمامی صحنه ها به خوبی قابل مشاهده است خاطر نشان کرد: امیدوارم این همدلی و همزبانی نیز در بین مسئولان هم نمود بیشتری پیدا کند تا مردم از خدماتی که از سوی آنان ارائه می شود بهره مند شوند.

وی با تأکید بر این که از امروز وظیفه و مسئولیت سنگینی در قبال مردم بر دوش دارم ابراز داشت: تلاش می کنم به عنوان خدمتگزار صدیق مردم بتوانم همواره حرف مردم را بر زبان بیاورم و در راستای رفع مشکلات آنان تلاش نمایم.

بنیادی با بیان این که فضای امروز جامعه، فضای شاد و مفرحی است و همواره تلاش کنیم این فضا ادامه یابد تصریح کرد: امیدوارم به عنوان منتخب مردم بتوانم گامی مثبت و اثر گذار در راستای خدمت به مردم بردارم.

وی با اشاره به این که در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم نیازمند همکاری و تعامل تمامی مسئولان هستیم خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم در مسیر سخت اما شیرینی که قرار گرفته ام سربلند باشم.

منتخب مردم کاشمر در مجلس دهم با تأکید بر این که معتقدیم آسیب اولیه در روستاهاست گفت: در این 2 سال باقی مانده از عمر دولت باید روی این موضوع تمرکز کنیم و به دنبال ایجاد روشی برای تغییر فیزیکی در روستاها باشیم.

وی با انتقاد از این که در روستاها در بحث عمران و آبادانی متولی نداریم و روستاها به حال خود رها شدند افزود: اگر نتوانیم روستاها را حمایت کنیم قطعا معضلات و مشکلات شهرها در بحث حاشیه نشینی و افزایش ناهنجاری ها بیشتر خواهد شد.

بنیادی با بیان این که هر آن چه در سند توسعه 1404 کاشمر آمده باید عملیاتی و اجرایی شود تصریح کرد: بجای تصویب قوانین جدید در مجلس باید به سمت اصلاح روش های قوانین تصویب شده باشیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
خبرنگارحوزه روستایی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی