پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی بخشداری مرکزی شهرستان کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی روستایی بخش مرکزی شهرستان کاشمر

آخرین مطالب

اعتبارات دهیاری های بخش مرکزی 23 درصد رشد داشت:

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ

بخشدارمرکزی کاشمر:

بخشدار مرکزی کاشمر از رشد 23 درصدی اعتبارات 26 دهیاری بخش مرکزی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه خبرداد؛

محمد رضا دهباشی با اشاره به اینکه در این مدت 16 میلیارد و271 میلیون ریال اعتبارات دولتی به حساب دهیارهای بخش مرکزی واریز شده که نسبت به کل اعتبارات تا پایان سال قبل شاهد رشد 23 درصدی هستیم ؛ گفت : علاوه براین در راستای توجه دولت تدبیرو امید به روستاها با تخصیص قیر رایگان جهت آسفالت معابرروستایی با مشارکت مردمی اقدام شده است . وی با تبریک فرارسیدن سی و هفتمین بهارانقلاب اسلامی و گرامیداشت یادشهداو امام شهدا اعلام کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه دهیاری ها و از سرفصل اعتبارات آنها شاهد افتتاح 15 طرح عمرانی با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون ریال خواهیم بود .

وی گفت با بهره برداری از این طرح حدود هفت هزارخانوار روستاهای بخش مرکزی ازآن برخوردار می شوند. بخشدارمرکزی با اشاره به وضعیت راه های روستایی این بخش گفت : در حال حاضر تعداد 24 روستا از راه روستایی مناسبی برخوردارند.

وی به توانمندی و ظرفیت روستاهای این بخش اشاره و ابرازکرد: خوشبختانه در این بخش روستای فروتقه به عنوان روستای توسعه پایدار معرفی و در آن طرح های زیربنایی اجرا شده است .

دهباشی در ادامه با تأکید برلزوم مقاوم سازی ونظام مند شدن ساخت و ساز ها در روستاها اظهارداشت: براساس دستورالعمل نحوه برخورد با تخلفات ساختمانی در روستاها واراضی خارج از حریم ابلاغی وزارت کشور ، چنانچه در داخل محدوده بدون اخذ پروانه ، ساخت و ساز صورت گیرد ، تخلف محسوب می شود . وی از اهالی روستاها خواست ، در این زمینه قانون را رعایت کرده و جهت هر گونه ساخت وساز و خرید و فروش ملک با دهیاران روستاها هماهنگ بوده و کسب تکلیف کنند.

وی تصریح کرد: با مشارکت مردم در طرح های عمرانی مخصوصاً در بحث تعریض معابربرای طرح هادی ضمن این که خدمات بیشتری حاصل خواهد شد، این گون همکاری ها کلید واژه توسعه پایدار در روستاها به حساب می آید.

بخشدارمرکزی با اشاره به لزوم مشارکت مردم در اداره امور به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت : همه امکانات این بخش برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند مهیا شده واز مردم خوب و فهیم بخش مرکزی تقاضا کرد ضمن حضور حداکثری در انتخابات کاندایدای اصلح دقت نظر داشته باشند .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
خبرنگارحوزه روستایی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی